petek, 28. marec 2014

Ko je že četrtek petek ..



Ja čuden naslov, vem .. bom razložila. EMŠO je menda kriv, da mi proti koncu tedna primanjkuje delovnega elana … in zato sem se odločila da bo moj petek že v četrtek. Doma sem bila tiho kot miš … in čakala, kdaj bom ta petek pričela uživati mir in tišino. Ja no in ležanje in likanje kavča mi ni šlo od rok, sem se raje lotila in zabava na ustvarjalen način … vam je všeč?









4 komentarji:

  1. Waaw, sovica je legendarna :) Zadnji obesek me pa asociira na morskega skata :) Ja fimanje je res najboljša zabava in sprostitev

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala, in glede skata imaš prav, sem jih pred časom že delala in danes me je tale dodatek, ki lebdi okoli navdušil ... moja manta :)

      Izbriši
    2. Ma res je fantastičen, oblika, 'plavutke', vse! Pa še slikan na kamnih in na sončku, top!

      Izbriši
  2. U, kako so lepi! Sovica in želvica sta neverjetni, ampak tale črn z belimi črtkami in krogci..prekrasen.

    OdgovoriIzbriši