torek, 5. februar 2013

FairArt



Jeza dela čudeže in v meni prebuja veliko količino energije in če se vzamem v roke, je lahko rezultat zelo dober. No da ne dolgovezim, iz moje jeze počasi raste festival FairArt. Kaj in kdo, je verjetno vprašanje, ki sledi?! Čisto preprosto, to smo vsi, ki bomo sodelovali na festivalu. Vsi, ki ustvarjamo vemo, da če izdelki ne gredo naprej .. v roke ljubiteljev ali naj rečem potrošnikov, lahko mi ustvarjalci nehamo ustvarjat. Kopičenje zalog ni nikomur v korist in zato sem se odločila, da poskušam pripravit dogodek, ki bi bil prijazen tudi do ustvarjalca, ne le potrošnika. Upam, da mi bo uspelo in bom zadostila želje vseh .. ali vsaj večine. V pripravi imam internetno stran, na FB-ju smo že prisotni, tisti, ki se nam želite pridružiti, ste dobrodošli …


Zdaj pa veselo na delo …





11 komentarjev:

  1. Bravo, čestitam!!! Vesela sem, da imaš toliko energije, ne samo za ustvarjanje, temveč tudi za projekte, ki so dobri za okolico!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Maja hvala ... upam, da se nam kdaj pridružiš ...

      Izbriši
  2. Čestitke tudi z moje strani in tudi jaz ti samo držim palce gor, da si se odločila to narediti. Hkrati pa srčno upam, da se vam v prihodnosti pridružim.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ko se jeza obrne v pozitivno smer, se lahko zgodijo krasne stvari. Bravo, Marjana!

    OdgovoriIzbriši
  4. Uau, fino! Razmišljam o prijavi pa me zanima, če so kje objavljeni pogoji (prispevek, logo in podobne zadeve).
    Uspešno še naprej!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. prijaviš se lahko preko maila wearefairart@gmail.com ...tnx

      Izbriši
  5. Čestitam za tako pogumen in velik korak in tako čudovito idejo. Nekdo mora začeti - no, tisti najbolj pogumni in prepričani v svoj uspeh, potem pa steče.

    OdgovoriIzbriši
  6. Greetings! I've been following your site for a while now and finally got the courage to go ahead and give you a shout out from Huffman Texas! Just wanted to tell you keep up the great work!
    Here is my website :: women swimsuits

    OdgovoriIzbriši
  7. hvala vsem za podporo .. človek jo kar potrebuje ... ob takih korakih ...:)

    OdgovoriIzbriši
  8. krasna ideja in super, da si tole izpeljala. bi se vam pridružila, pa ne vem, če "spadam" v ta krog ustvarjalcev. nimam ne bloga, ne facebooka, rada pa pokukam na vaše bloge, prijavljena sem le na otoku zakladov
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši