ponedeljek, 1. oktober 2012

Ljubo doma … kdor ga ima




Evo moje muze veselo letajo okoli mene in mi mešajo glavo. Še kar se mi prikazujejo hiške in se bojim, da bo davek na nepremičnine prevelik … me po DURS pohaklu … pa klinc .. bom vsakemu eno dala, da bo mir … Mal se heca .. taka pač sem .. zdja pa grem pogledat film do konca, ki sem ga začela gledat, ko je bilo še .. sončno…. Kam je še ponedeljek …kriza????




4 komentarji:

  1. Iiii, luštne! Hiške so vedno prijeten motiv za ustvarjanje.

    OdgovoriIzbriši
  2. Naj se ti še kar motajo po glavi te hiške, ker so tako čudovite.

    OdgovoriIzbriši
  3. Luštna produktivnost te daje. Hiškasti prstani so super! Moram na naslednji Artish, da jih malo preizkusim in mogoče kakšnega odnesem...

    OdgovoriIzbriši
  4. Hello, і feel that i saω you ѵisited my webѕite so і came
    to return the favor?.I аm attempting to in fіnding issues to impгove my web ѕite!
    I guesѕ іts οk tо make use of a few оf your
    ideas!!
    my page - two piece swimsuits

    OdgovoriIzbriši