sobota, 21. julij 2012

Križ ..


Ekola, ko človek misli, da je že vse hudo mimo .. in vztrajno ignorira alarm, ki se oglaša v ledvenem delu hrbta … pol pa enkrat useka, kot hudič in znajdeš se v peklu kjer te napada bolečina. No tkole je pri meni zdaj že kr en teden in nikakor ne mine. Tale neprijazna bolečine ne popusti, zdravniku se ne sanja in me je poslal na slikanje .. sicer pod nujno .. ampak kaj to pomaga, ko na izvide čakaš 1. teden.. bedno do konca in sedaj se prekladam na levo in desno .. to še gre, naprej pa nazaj je pa kriza. Upam, da se do sobote sestavim, ker sem prijavljena na Artish … fino ne .. Zdaj, ko je hladneje in ko bi lahko ustvarjala, pa vegetiram … klinc …

8 komentarjev:

  1. Ih, to pa ni nič fajn, le hitro naj se pozdravi. A kakšne blokade pa niso dali?

    OdgovoriIzbriši
  2. že nekaj časa mi PONOVNO nagaja blog in mailu se mi pokažejo komentarji, na samem blogu pa ne .. tole pojasnilo pišem, da ne bo izpadlo nevljudno .. oziroma, da se mi meša, ko odgovarjam na nekaj, kar se tu ne vidi
    K hvala za komentar in ja, nič blokad .. za enkrat ... upam,d a malu mine. ..

    OdgovoriIzbriši
  3. Ojej, ne, tole pa ni pravi tajming, noooo. Upam, da čimprej mine in boš do sobote že OK. Tudi brez kakšnih posebnih razlogov je najbolje, da je čimprej mimo, bolečine niso fajn. Pa smo spet pri tistem 40+, a ne?
    Se moram brcnit in začet migat.. pa ne s prsti po tipkovnici, ampak s celim telesom :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tebe se res drži smola in to vsekakor ni fino za poletje, ko je čas gibanja in uživanja. Upam, da čimprej dobiš izvide in da ti bo kmalu bolje.

    OdgovoriIzbriši
  5. Na, jaz sem pa mislila, da na veliko uživaš kje na obali ... Upam, da boš kmalu bolje!

    OdgovoriIzbriši
  6. Vem kako ti je in ti nisem čisto nič fouš...vzemi Tramal in POČIVAJ!...ker na žalost v tej fazi, edino to pomaga :(

    OdgovoriIzbriši
  7. punce hvala za besede .. zdajle sem prišla od DR-ja .. izvidi so pokazali obrabo vretenc .. vse skupaj je nekako v megli, ker sem zadeta od zdravila ... danes sem dobila nova ..Zalodiar bo moj spremljevalec.. jeba ... res ....

    OdgovoriIzbriši
  8. I ѵіsited various websitеs but the audio feature fоr audiо songѕ
    existіng at thіs web page is truly excellent.
    Also see my webpage: skirted tankinis

    OdgovoriIzbriši