nedelja, 18. marec 2012

Še kar ..


kroglice …in priznam, da se mi trenutno že malo meša od njih .. mislim, da jih nekaj časa ne bo. Pravzaprav, je bolje, da sem tiho .. ker se zarečenega kruha poje največ .. baje ….






7 komentarjev:

  1. Verjamem, da se ti že malo vrti od njih, samo pri občudovanju pa nimamo teh težav :) Fantastični primerki.

    OdgovoriIzbriši
  2. A ne, Vladka, nam se še ne vrti :-) Me samo gledamo in občudujemo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovite ogrlice! Včeč mi je ker so take... živahne in posebne (ne samo nanizane na vrvico!).
    Me pa zanima - so težke za nosit?

    OdgovoriIzbriši
  4. hvala dekleta .. Mateja, niso ravno lahke, se jih pa da nosit .. no jaz jih nosim in druge bejbe tudi, pa ne jamrajo :)) ...

    OdgovoriIzbriši
  5. krasne ogrlice. meni je prav všeč tale tvoje stil!
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši
  6. No, verjamem, za kaj tako lepega se pa splača tudi potrpet ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. S temile si me pa čisto pribila. Še dobro, ker - ja, meni pa se je zvrtelo, in to od lepega. Bravo.

    Nagradico imaš pri meni. Ja, za "kazen", ker se mi bo zlibralo ob pogledu na tole. Tako! :)))))

    OdgovoriIzbriši