nedelja, 22. januar 2012

Po dolgi pavzi ..



Ekola, dolgo se nisem oglasila .. dogajalo se je marsikaj, od prenove stanovanja, do bolezni. Zdaj pa sem končno spet v normalnem lajfu .. hvala bogu ..
Skratka, čas je, da ponovno poiščem moje muze .. ki so mi malce ušel. Najprej sem si kupila eno majhno lušno pečko .. da naš kuhar ne bo jamral, da spet smrdi po fimu …
 Potem pa je sledila še udeležba na delavnici (Renata), kjer sem pridobila nova znanja … Nisem ravno človek, ki bi hodil po delavnica in tale včeraj je bila prva. Na moje veliko presenečenje sem se imela fantastično. Upam, da nisem bila preveč sitna in nadležna … taka pač sem. Malo sem ubogala, malo delala po svoje in ratal je en velik obesek .. Danes zjutraj je bila prva reč, ki sem se je lotila izdelava še enaga … sem morala preizkusit moj spomina na napotke naše včerajšnje učiteljice in zadovoljno ugotavljam, da zadeva deluje. Hvala Renati in njenim trem pomočnicam .. za znanje, potrpljenje in željo po delitvi znanja in izkušnjah.
Tnx in mislim, da se še vidimo … seveda, če nisem bila preveč tečna …
Tale prvi obesek je začel nastajat na delavnici, doma sem dodala črni relief … pač tko to je pri meni … neki čist mojega .. Kitty hvala za nasvet .. mi je všeč učinek, čeprav je ena packarija ... in imaš občutek, da se boš prilimal na obesek ..:)))

Hmmm pa še tole .. brušenje .. ok .. do nekej meje .. poliranje pa ni zame .. pa še moji rustikalni dodatki zbledijo … Občudujem pa vse, ki se tega lotevate …

13 komentarjev:

  1. Lej jo no, pa si se le pokazala :) Me veseli, da si OK in boš spet pridno ustvarjala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Luštni obeski, okoli brušenja in poliranja se ti pa pridružujem...to ni zame :- mam preveč rada odtise z brusnim papirjem in ne brušenje z njim :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Mi je žal, da mi ni uspelo priti na to delavnico, si predstavljam, da ste se imele luštno. Končni izdelek je lušten tudi, če ni ne vem kako zelo spoliran in takšen kot jih dela tovaršica. :) Imata pa tvoj dodatek. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. O, fino te je znova brati in občudovati. Včasih res prav prija kakšna delavnica, že zaradi druženja in ko se lahko pogovarjaš samo o ustvarjanju :))) Lepo si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ojla! Super si 'nadgradila' obesek iz delavnice, čisto v tvojem slogu. Pa v bistvu je pravi čar delavnic ravno v tem, da vsaka osnovni ideji doda še nekaj svojega. Meni je namreč blazno zanimivo, kaj vse potem punce naredite.
    Sicer pa smo se tudi me imele fino in prav lepo te je bilo še v živo spoznati. Sitna in nadležna? Pa kaj še! Takole lahko vsaj počvekamo, izmenjamo mnenja, izkušnje ... skratka, meni je na takih druženjih vedno fajn in sem potem polna energije :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Yeah, ratalo ti je!! Odlično, super efekt, si kar predstavljam, kakšen je v živo, da je packarija par excellence, mi je pa jasno ...
    (Sitna? Nadležna? Še dobro, da vem, da se hecaš! Upam, da se kmalu spet vidimo :)

    OdgovoriIzbriši
  7. dekleta hvala ... čeprav sem danes obupala ... v roke se prijela rubin rdečo in mečkala ... valjala ... rezala, pa se ni nikjer nič videlo .. sem se lotila zelene ... isto .. skoraj, malo bolje je bilo, tko da je ratala ena ribica ... mogoče bo jutri kaj več sreče ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Put yourself with your visitors shoes - think about whatever they might use to locate you in the search engines.
    If you might be a do-it-yourself person, a great free resource to help with
    better search engine rankings called Monopolizing Marketing(TM)
    is accessible for free to sign up to. It sounds obvious however, many
    people don't rate this one.
    Also visit my web blog : magic submitter review

    OdgovoriIzbriši
  9. Hey there great blog! Does running a blog like this take a great deal of work?
    I've no understanding of programming however I had been hoping to start my own blog in the near future. Anyways, should you have any recommendations or techniques for new blog owners please share. I understand this is off subject however I just had to ask. Kudos!
    Visit my web site Magic Submitter Review

    OdgovoriIzbriši
  10. Hello There. I found your weblog using msn. This is
    a really neatly written article. I will make sure to bookmark it and return to learn extra of your helpful
    info. Thanks for the post. I will definitely comeback.
    Also visit my homepage - www.serialclubbers.com

    OdgovoriIzbriši
  11. We're a gaggle of volunteers and starting a new scheme in our community. Your website provided us with helpful info to work on. You've
    performed an impressive activity and our whole community will probably
    be thankful to you.
    Look into my website :: Read �

    OdgovoriIzbriši
  12. When I initially commented I clicked the "Notify me when new comments are added" checkbox and now each time a comment is added I get
    several e-mails with the same comment. Is there any way you can remove people from
    that service? Many thanks!

    my web page ... smart circle directv

    OdgovoriIzbriši
  13. It's awesome for me to have a web site, which is useful in support of my know-how. thanks admin

    My web page mortgage buy to let

    OdgovoriIzbriši