ponedeljek, 18. april 2011

I'm back

Evo, po navodilih DR-ja, sem v nedeljo snela obvezo in langeto .. pravzaprav bi jo morala že v petek, vendar me je roka še močno bolela in sem potegnila še čez vikend ..
In danes po kontroli, kjer sem dobila napotke o razgibavanju, sem v roke prijela fimo .. in pričela z mečkanjem (beri razgibavane) .. je bil že čas, so me roke močno srbele .. rezultati so pa tule …
Hmmmm hja no, bla sem zelo neučakana … rok me sicer boooli .. ampak sem zadovoljna … tko pač je .. zdravnica pa je tako ali tako rekla, da me bo bolelo še nekaj čas ..
Večina jih je bilo narejenih že pred nezgodo in sem jih danes samo dokončala ..

Skratka ...  I'm back ..:)))))))))))))













12 komentarjev:

  1. uau! uau, uau, uau! malo pavzice, potem pa kar izbruhneš... super so... ti na ribe utrgano bitje :)

    OdgovoriIzbriši
  2. mocja mka hvala ... in ja, res sem utrgana ... kok sem si želela fimat ... matr, komi sem čakala ...)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo da si nazaj in spet ustvarjaš v svojem stilu dalje. Roko pa le pazi, zna še dolgo bolet.
    Pravzaprav bi mogoče morala rečt, da kar na celo sebe pazi, glede na to, kar zadnje čase daješ čez :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Magnifique travail, je suis fan !!!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Sonja hvala... bom res blj previdna ...))

    Tanja E. tnx

    Christel ..TNX ..:)))

    OdgovoriIzbriši
  6. No, sam da si, zdaj pa le pazi nase, da bomo lahko špegale v tvojo delavnico. Una z ladjico je sanjska ...

    OdgovoriIzbriši
  7. Dobro razgibavaš, ni kaj! Prekrasni izdelki, sploh kombinacije z morskimi dodatki!

    OdgovoriIzbriši
  8. Super, da si nazaj. Sem zelo vesela. In všeč mi je to morsko vzdušje, ki te je prevzelo pri ustvarjanju. Itak bo prej ko slej treba nekaj dodati k poletnim majčkam.

    OdgovoriIzbriši
  9. Mª Reyes .. tnx :)))

    K hvala ...morje vabi .. ane ..))))

    Hali tnx

    Vladuška hvala, me veseli, da sem bila pogrešana .. vsaj malo ..))

    OdgovoriIzbriši
  10. Hello! the colors you used are more and more bright! here's come summer, these jewelry are splendid!
    Christine LS

    OdgovoriIzbriši