nedelja, 13. februar 2011

Dolg .. druga peka ….

No pa mi je uspelo dokončat začeto .. Angina je nekje med vrati, da zapusti naše domovanje in danes sem si vzela nekaj časa, da sem končala nedokončane izdelke .. seveda pa brez polžastih spiral ni šlo in so prstani iz prejšnje objave dobili družbo .. 
 tole bleščanje na slikah mi ni všeč .. ampak mi ne rata drugače :(


 prsat in uhani, spadaj k ogrlici, ki sem jo naredila pred časom


 polžki .. polžki ....polžki ....:)
 

9 komentarjev:

  1. Men so pa zelo všeč tisti ČB kvadratki ... ker niso taki kot smo jih vajeni ... ;o) ... pa tud polžaste zadeve so spet zelo okusne ...

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala čarobna hiška, imaš več sreče k jaz, meni jih sploh ne pokaže .. te slike s kvadratki ..pismu .. a kdo ve kam naj pišem ..

    OdgovoriIzbriši
  3. Hehehe...meni pa pokaže te krasne kvadratke kar 3x :P
    Ves nakit je čudovit...bravo!
    Pojma nimam kaj ga tvoj blog serje, pri meni ni teh težav (hvalaunmutmgor!)...tako, da niti ne vem kaj narest, kadar se težave pojavijo :(

    Še vedno pa čakam slikic tistega, kar se še ni posušilo:P

    OdgovoriIzbriši
  4. Mª Reyes ..tnx :)))))

    Klavdija ti se kr rež .. mene pa je... k pr norcih. res me že jezi tole.glede unga k se ne suši, sem obupala in sem kr gnetla, je prišla ena brozga .. drugič več srče.. aja tnx bejbi :))))

    OdgovoriIzbriši
  5. Ti polžki me vedno znova navdušijo, kar pa ne pomeni, da je bila ostala peka nezanimiva. Super, da vas bacili zapuščajo.

    OdgovoriIzbriši
  6. POlžki so res fenomenalni! Pa kvadratki...nice!

    OdgovoriIzbriši
  7. Tudi mene so polžki pritegnili. malo so neobičajni in nekaj povsem novega + krasne barve. Drugače je celotna peka nekaj posebnega in lepa.

    OdgovoriIzbriši
  8. ooo, cela polžkasta familja :) krasno, barve, oblike... super. zelo zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši